Hogwart, lata '60
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Genetyka

Go down

Genetyka Empty Genetyka

Pisanie by Mistrz Gry Wto Kwi 10, 2012 9:43 am

Genetyka
Każda osoba, która chce otrzymać genetykę powinna dodać w tym dziale podanie (jako osobny temat który zawiera imię i nazwisko postaci plus genetykę o jaką się stara), które będzie zawierać:
1. Imię i nazwisko postaci oraz genetyka (tudzież umiejętność), o którą się starasz.
2. Historię (jak poznałeś/aś daną umiejętność, jak ją nabyłeś/aś i do czego Ci służy).
3. Uzasadnienie - dlaczego akurat Twoja postać powinna posiadać taką umiejętność.

Jeśli chcesz posiadać szczególną umiejętność - wysil się. Sześć linijek to za mało, a błędy stylistyczne, gramatyczne i ortograficzne z pewnością nie działają na Twoją korzyść. Należy także uzbroić się w cierpliwość. Nie każde podanie będzie akceptowane: użytkownik ma tylko trzy próby - jeżeli za każdym razem podanie zostanie odrzucone, nie może dłużej starać się o genetykę daną postacią. Ponadto im więcej osób posiada daną genetykę, tym trudniej ją uzyskać.
By zaoszczędzić pracy sobie i Administratorowi, sprawdź wcześniej, czy jest możliwość posiadania przez Ciebie danej genetyki. Pod każdą z nich wypisana jest ilość wolnych miejsc - jeśli te nie są zajęte, możesz się starać o zdobycie danej genetyki.
Pamiętajcie, że aby otrzymać genetykę podanie musi zostać zaakceptowane przez całą administrację. Jeden akcept nie upoważnia do używania genetyki w fabule.

UWAGA! Nie ma możliwości posiadania genetyki wampira. Nie zapominajcie, że stworzenia te zabija światło dzienne!
W PRZYPADKU MAŁEJ AKTYWNOŚCI USERA ADMINISTRACJA MA PRAWO ODEBRAĆ SZCZEGÓLNĄ UMIEJĘTNOŚĆ.


ANIMAGOWIE
Animag to czarodziej, który potrafi zmienić się w zwierzę, jednocześnie zachowując ludzką świadomość. Aby opanować tę umiejętność, potrzeba wielu lat ćwiczeń – bez odpowiedniego przygotowania przemiana w zwierzę nie jest możliwa. Ilość animagów jest ze względów bezpieczeństwa nadzorowana przez Ministerstwo Magii.
(ilość miejsc: 7, w tym 4 dorosłych i 3 uczniów)

METAMORFOMAGOWIE
Najrzadziej spotykana umiejętność w magicznym świecie. Metamorfomag może w dowolny sposób modyfikować swój wygląd – począwszy od długości i koloru włosów, na kształcie stóp kończąc. Jedynym wyjątkiem są oczy. Metamorfomag nie może zmienić ani barwy, ani kształtu swoich ślepi. Nawet najwybitniejszy znawca transmutacji nigdy nie osiągnie takiej swobody modyfikowania aparycji, jak metamorfomag – podobnie jak z jasnowidzami, z tym darem należy się urodzić. U dzieci przemiany następują bezwiednie, ale wraz z wiekiem nabywają one możliwości kontroli swoich zdolności.
(ilość miejsc: 2)
* Leah Blake


WILKOŁAKI
Na pierwszy rzut oka trudno odróżnić wilkołaka od normalnego człowieka. Przez większość czasu wygląda bowiem jak przedstawiciel rasy człowieczej i dopiero podczas pełni ujawnia swoją drugą naturę. Przybiera wówczas wygląd stworzenia podobnego do wilka. Oprócz tego zyskuje niebywałą wręcz siłę, jego prędkość i zręczność również ulegają znaczącej poprawie. W zamian wilkołak traci kontrolę nad swoim zachowaniem. O ile w stosunku do zwierząt nie jest agresywny, na widok człowieka wpada w szał. Rzadko jednak zabija swoje ofiary – jego celem jest ugryzienie przeciwnika, przyczyniając się do stworzenia kolejnego wilkołaka. Ukąszenie jest bowiem najpowszechniejszą formą tworzeniem nowych przedstawicieli tego gatunku, choć wilkołakiem można się również urodzić, jeśli jedno z rodziców zakażone było likantropią.
(ilość miejsc: 5, w tym maksymalnie 3 uczniów)

SPOKREWNIENI Z WILAMI (zamknięte)
Wile to słowiańskie, kobiece duchy. O ich wdziękach i wpływie wywieranym na mężczyzn krążą legendy – ponoć żaden przedstawiciel płci brzydkiej nie jest w stanie wyrwać się spod czaru wili. Stworzenia te bynajmniej nie są idealne; bywają mściwe i okrutne, gdy się je oszuka. Co więcej, zdenerwowana wila wpada w szał, niemal całkowicie tracąc nad sobą kontrolę. Wile mogą łączyć się z ludźmi i dawać im potomstwo, które dziedziczy część charakterystycznych cech po matce.
(ilość miejsc: 2)
* Kayleigh Cheshire
* Daphne Wilvert


WĘŻOUŚCI
Osoba, która jest wężoustna potrafi rozmawiać z wężami. Ta zdolność uchodzi za typowo czarno magiczną, ponieważ wiele osób pałających się czarną magią, potrafiło rozmawiać z tymi padalcami. Czarodziej wężoustny potrafi nie tylko rozmawiać z nimi, ale też i im rozkazywać.
(ilość miejsc: 2)
* Elisabeth Black


JASNOWIDZOWIE
Jasnowidztwo to dar, z którym należy się urodzić. Można przeznaczyć całe życie na studiowanie wróżbiarstwa, ale jeśli nie ma się tej „iskry”, nigdy nie doświadczy się wizji typowych dla jasnowidzów. Przepowiednie jasnowidzów bowiem zawsze się sprawdzają, choć odczytywanie i interpretowanie ich wymaga pewnej wprawy i doświadczenia. Poza tym, jasnowidz ma bardziej wyczuloną intuicję, niż przeciętny człowiek. Ze względu na te atuty, są niezwykle przydatnymi czarodziejami.
(ilość miejsc: 2)
* Poppy Paddington
Mistrz Gry
Mistrz Gry
Admin

Skąd : zewsząd
Join date : 08/04/2012
Liczba postów : 258

https://crucio.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach